Odrzis cas kako inace drzis i pises kako inace pises. U toku casa ne verujem da ce ti dati zamerku na slova na tabli (osim eventualno ako su toliko sitna da se nista ne vidi ;) )
Posle casa, u toku odbrane, posle par pohvala reci ce za nesto da je moglo bolje, pitace te sta mislis kako bi to jos moglo bolje a u najgorem slucaju ce direktno reci sta treba uraditi, npr. pisati drugacijim slovima. Tad naravno klimnes glavom i odobris to sto pricaju (logicno ;) )
PS
Ja sam drzao sabiranje decimalnih brojeva u 5. razredu. Gledali pripremu, pohvalili cas, moj odnos sa decom... (ja sve vreme cekao to 'ALI') i to 'ali' je stiglo:
Kaze meni metodicar: Mozda je bolje da ove zadatke koje radite na casu ne numerisete ovako od 1. svakog casa, vec da pocnete na pocetku skolske godine od 1., i da na kraju godine taj broj bude npr 257. zadatak.
JA: Zasto mislite tako ?
ON: Zato sto bi bilo zgodno kad se radi 133. zadatak samo kazete deci 'a to smo imali u 45. zadatku u prvom polugodju'.
JA: Mozda bi to moglo u srednjoj skoli, petaci su isuvise mali da bi se tako snalazili po svesci ili sveskama.
ON (razmislja): Hm, pa tacno je to. U redu, polozili ste, ali razmislite o ovom predlogu i za petake.
JA: Naravno da hocu, hvala na ideji.
I razilazimo se obojica srecni i zadovoljni :D
--
ES is the bes' ! ;)